Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, januar 21

Dekorert skrin i gammel stil

På svenskegrensen kjøpte jeg for en tid tilbake et treskrin med mange små rom på innsiden. Lokket var dekorert med to hjorter som sloss.  Synes ikke dette motivet var særlig hyggelig, så jeg dekorerte skrinet etter eget hode.  Dermed ble et utklipp av Dr. Greve hovedmotivet på skrinet.  Regner med mange på min alder husker Dr. Greves såpe fra barndommen. Det var ikke så mange typer såpe å velge imellom da jeg var barn, og dette var nok såpen de fleste barn vasket seg med på den tiden.

Skrinet har mange små rom på innsiden, og brukes nå til oppbevaring av "stasj" til kortlaging.






3 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Tror at dette er en mye bedre ut gave enn det opprinnelige. Kjempefint var det.

Sylke Feldhusen sa...

Så fint skrinet ble. Veldig artig med klokker og tannhjul sammen med bildet!

Vform sa...

FINT, passar mycket bättre med bilden från förr :)
Önskar dig en bra dag ♥
KRAM!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails