Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, desember 22

Julekule med strikketøy

Desembertemaet i Frei husflidslag bestod i å lage strikketøy i miniatyr, som med litt finmotorisk arbeide ble plassert i en gjennomsiktig julekule. Det lille strikketøyet ble først strikket på tynne strikkepinner, for så å bli flyttet over på coctailpinner. Til slutt limte vi en perle på enden av pinnene, slik at "arbeidet" skulle holde seg på plass.

Med dette sier jeg god jul og takk for i år til de som titter innom bloggen min, og spesielt til de som jevnt og trutt legger igjen koselige tilbakemeldinger.



8 kommentarer:

Barwitzki sa...

Er det fint. Hvilk deilig ide.
God jul deg og dine. Viola

Vform sa...

De var liten den ... :) Jag har gjort en likadan för många, många år sedan!
Använde den som brosch på tröjan minns jag!
Önskar dig en riktigt GOD JUL
... och tackar samtidigt för alla snälla kommentarer hos mig! ♥

amo sin blogg sa...

Så kreativt og artig.
Har sett seilskuter inni flasker, men dette var ein ny vri.

God jul frå,Anne-Mari

Sylke Feldhusen sa...

Så koselig og morsomt prosjekt! Kulen er skikkelig fin! Jeg ønsker deg også en riktig god jul!
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, det var artig! Jeg ønsker deg en fortsatt fredelig og fin jul, og et riktig godt nytt år! Klem Cathrine :-)

Hantverkarglädje sa...

Rolig grej, sådant gillar jag. Ha en god fortsättning du med.

Anonym sa...

Nydelig! Det fikk jeg lyst til å prøve på; aner du hvor dere fikk tak i kulene…?

Bjørg sa...

Å jeg heter Bjørg; jeg klarte å legge kommentaren ut, før jeg fikk endta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails