Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, november 4

Strikket seleskjørt

Her er et seleskjørt jeg har strikket til en liten slekting som fylte ett år for en stund siden. Skjørtet er strikket etter mønster fra Marthe Helgetun, som kan tilby masse flotte og klassiske strikkeoppskrifter for både liten og stor.






5 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Seleskjørtet ble veldig fint! Jeg liker slike klassiske mønstre, de går aldri av moten! Og Marthe Helgetun satser jo på denne stilen.

Hantverkarglädje sa...

Så vacker klänning och dessutom med den vackert prydda klädgalgen. Särskilt klädgalgen vill jag ta som tips från dig för det är ju bara så vackert trots att man kanske har inköpta kläder till småbarn. Här till klänningen är ju rosa så perfekt.
Tror att den presenten blir väl mottagen från dig.
Ha en skön helgdag.

LisaM sa...

Ja Marthe Helgetun har mange fine oppskrifter. Kjempefint seleskjørt du har strikket, i en dus og fin farge:)

Birgitte sa...

Så søtt lite seleskjørt! Når det er så klassisk i stil og farge, passer det til så mye forskjellig tilbehør :)

amo sin blogg sa...

Lekkert selaskjørt til ei lita tulle.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails