Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, juni 1

Ullsokker

Har strikket en del kofter og gensere i vinter, og da er det kjekt å ha litt mindre tidkrevende arbeider innimellom. På strikkekafé på Kaffebrenneriet har jeg kjøpt garnpakker med sokker fra Hillesvåg.
Liker svært godt å strikke dette flettemønsteret, som ikke krever bruk av hjelpepinne. Blir nok flere par av denne typen.
 






5 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så søte sokker;)

Vform sa...

Skönt att ha ett mindre arbete på gång också!
Sockor behövs, så kallt och blåsigt det är nu!
Jag har inte stickat på länge ... prioriterat penseln ;)
I dag ska jag måla en bricka med en hundvalp på (beställt) ...
så vi får se hur det blir :)
Ha en riktigt skön juni!
Kramar

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, disse forstår jeg godt blir en favoritt! Kanskje jeg skulle prøve meg på en alpelue med disse flettene? Ang. alpeluen jeg har strikket, så er DROPS Muskat bomull er nydelig å strikke med, men blir litt "tungt" ved bruk. Så jeg tok luen en omgang i maskinen på 60 grader, og nå er det kjempefin! Ønsker deg en flott juni måned! Klem Cathrine :-)

Torilshusoghage sa...

Så fine sokker!
Flott mønster :)
En kan vist sette I gang å strikke varme sokker,det er jo ikke akkurat sommertemperaturer....
Fin kveld til deg:))

Sylke Feldhusen sa...

Fine sokker! Kjekt å ha noe enkelt å strikke på av og til, og fletter er alltid fine!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails