Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, april 8

Votter med matchende sitteunderlag

I et ukeblad fant jeg oppskrift på et sitteunderlag som var formet som et hjerte. Jeg liker alt som har med hjerter å gjøre, og fant straks ut at dette måtte strikkes.  Men skulle jeg følge oppskriften fant jeg fort ut at dette ble et meget langstrakt hjerte, så det ble en del endringer underveis. Ble ganske fornøyd til slutt. Sammen med et par tova votter i matchende farger ble dette en liten bursdagspresang til en ung frøken på syv år.



4 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

For en flott gaveidé! Hjertet ble veldig fin i formen. Gaven varmer sikkert på flere måter :)

InGa sa...

Så fin presang dette blir... :-)

Ruths datter sa...

Så fint da. Passer godt til ei ung frøken.
Klem

Vform sa...

Åh, så vackra vantar!!
Jag stickar nästan aldrig vantar ... bara sockor! Varför vet jag inte ... kanske enklare !?
Trevligt sittunderlägg också!
KRAMAR!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails