Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, mars 2

Dekorert boks

Som regel ligger kameraet ganske tilgjengelig til enhver tid. Å oppbevare det i kameravesken er litt tungvint, så nå har jeg dekorert en stor boks som har til formål å oppbevare kamera og litt utstyr. Da kan boksen fungere som pynt i tillegg.  Opprinnelig var dette en rutete sak fra Søstrene Grene, som nå har fått nøytral farge og pynt i form av decopageteknikk, sjablonger, stempling og blonder.








7 kommentarer:

Ann Tove sa...

Lurt. Enklare å få tak i kamera der enn å måtte ta det opp frå kameraveska :-)

Hantverkarglädje sa...

Jösses så vacker den är. Med dina blandtekniker blir allt så vackert. Ser att du fått igång inspirationen efter den värsta vintern. Själv är jag utan inspiration nu för här är bara slask och plask väder och jag bara längtar efter sol.

reSIRIkulert sa...

Så fin eske! Og smart å haei eske til kamera og utstyr :)

Ruths datter sa...

Bare så romantisk da.
Klem

Sylke Feldhusen sa...

Det ble en romantisk og fin eske!

Gry sa...

Flott boks og nydelige votter på forrige innlegg. :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Wow!! Denne likte jeg!
Helt nydelig,og så vet en hvor en har sakene:)
Ønsker deg ei flott helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails