Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, desember 23

God jul!

Dette blir nok siste blogginnlegg fra meg i 2014.  Julefreden er i ferd med å senke seg, og pc og I-pad vil ikke få så høy prioritet i tiden framover. Siste kreative aktivitet på hobbyrommet ble pynt på disse ciderflaskene.  Har her brukt servietter med julemotiv som ble overført på litt tykt papir ved hjelp av decoupagelakk. Litt annen pynt hørte også med.

Med dette ønsker jeg riktig god jul og godt nytt år til alle som ser innom !




9 kommentarer:

Vform sa...

Den personen blir säkert jätteglad som får en sådan fin present :)
Pyntade med DIN ide´och dina skickliga händer!!
Ha nu en riktig SKÖN JUL!!
Så "ses" vi igen nästa år :)
STOR Julkram till dig ♥

Tove E sa...


Jeg ønsker deg og dine ei god jul og et godt nyttår!

Janne sa...

Så nydelig trekk!
Ønsker deg og dine en riktig god jul
og et vidunderlig godt nytt år!!
Juleklem fra Janne

Muffin sa...

Virkelig nydelig! God jul til deg og dine!

Sylke Feldhusen sa...

Riktig god jul og godt nytt år til deg og din familie!

Klem fra meg :)

Merethe sa...

God jul til deg også :) Her slappes det bare av siden vi har hatt fullt hus siden lille julaften. Klem Merethe

helle sa...

Rigtigt Godt Nytår Janne og tak for det gamle og gode bloggeår/venskab!

Klem Helle:-)

Annelis hantverk sa...

Gott Nytt År!

Atelier Kari sa...

Flott ide til flaskepynting dur har lagd! Godt Nyttår Janne!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails