Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, juni 9

Heklet baby converse og et lite bilde

Det ligger så mange oppskrifter på baby converse på nettet, så jeg ble fristet til å prøve meg på et par slike jeg også. Det var egentilig ikke så vanskelig som jeg i utgangspunktet trodde. Om mine converse ble identiske med oppskriften skal være usagt, men rent visuelt lignet de ihvertfall på de som var avbildet.
Oppskriften fant jeg hos Jarbo garn.




Det flotte været vi er blitt tilgodesett med her på Vestlandet første halvår av 2014 har bidratt til at det er blitt tilbragt svært liten tid på hobbyrommet. Noen småprosjektet er det imidlertid blitt tid til. Her er et lite bilde med en tekst som kanskje er ganske betegnende for meg. Jeg liker meg svært godt hjemme, og det er alltid godt å komme hjem når jeg har vært borte  ................








9 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så koselig og fine disse små skoene;) Nydelig skilt! Jeg er som deg, og trives veldig godt hjemme. Der har jeg det jeg trenger og gjør som jeg vil. Kjeder meg aldri.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så søte convers! Kanskje jeg skal prøve meg på et par slike jeg også? Har en liten jente på 8 mndr (siste barnebarnet), så det hadde sikkert vært populært! Nydelig skilt også! Nei, når været et fint, må man passe på å være ute så mye som mulig, så da får hobbyene hvile! Ønsker deg en flott uke! Klem Cathrine :-)

Sylke Feldhusen sa...

Babyskoene ble veldig fine! Og det er alltid godt å komme hjem - fint skilt du har laget!

helle sa...

Virkelig cool Converse futter til en lille dreng...eller pige! Og de ligner meget flot de originale.
Et lille håndarbejde kan man jo altid have med sig, selv i sommerperioden. Nyd dagene!

Klem Helle

anneskreative sa...

Hei,,,,takk skal du ha, det er veldig koselig å ha blitt bestemor,,,,og jeg gleder meg til alle strikke- hekle- sy prosjektene jeg kan ha framover. Kanskje jeg også må prøve meg på heklede Convers,,,,de var jo skjønne da.
Nydelig sommervær her også,,,,nyter fridagene i hage og på veranda med håndarbeidet....kos deg du også.
Klem Anne

Ruths datter sa...

Artige sko dette. Fint bilde også.
Klem

Ruths datter sa...

Artige sko dette. Fint bilde også.
Klem

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så utrolig tøffe sko!
De ble knallfine:)
Og bildet like så, jeg liker meg også veldig godt hjemme.
Det er bestandig noe å gjøre, så noe fritidsproblem har jeg ikke;-)
Ønsker deg en fin dag!

Hantverkarglädje sa...

Visst, det känns bara som om tiden inte räcker till. vi vill så mycket men hinner bara en liten del. Huvudsaken att vi har idéer. Ha en skön midsommar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails