Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, mai 11

Tova tøfler i Big Delight

Det har blitt en del tøffelstrikking nå på vårparten. Det er så kjekt med et håndarbeide som kan bli ferdig i løpet av noen kvelder.  Mønster på disse tøflene fant jeg på Drops sine sider. Garnet er også fra Drops og heter Big Delight. Dette er et garn som egner seg utmerket til toving. Tøflene har fått pynt i form av et par keramikkhjerter som har ligget på vent for et eller annet formål i lang tid.






7 kommentarer:

Vform sa...

Tack, tack!
Alltid trevligt att söka fram saker från förr, när barnbarnen kommer :)
Så ljuvliga tofflor du gjort!
Borde ha på nu när sommarvärmen låter vänta på sig!
Jag är alltid lite frusen :)

Ha en fortsatt fin söndag!
Kram ♥

Sylke Feldhusen sa...

Så fine fargeoverganger det er i tøflene dine! Selv har jeg brukt Delight i tidligere prosjekter, likte garnet kjempegodt.

Kjellfridsblogg sa...

Å, de var lekre....lager du for salg?

Tovepia sa...

Kjempefine!!..og nydelige farger!
takk for tips på garn, så veldig fin ut denne modellen;)
Håper du nyter mai, snart kommer varmen også;)

Ruths datter sa...

Kjekke tøfler det der. kjekt å ha sånne på lur. Likte halsen din under her også.
klem

Annelis hantverk sa...

Så otroligt vackra och varma tofflor!
Ha en fin dag!

helle sa...

Så fint hjerte der sidder på, så fin farve på tøflerne!

God 17. maj!

Klem Helle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails