Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, desember 1

Fra julemessen ved Kvalvik Gård

Bloggelysten er litt slapp for tiden. Men her kommer likevel noen bilder fra julemessen jeg deltok på forrige helg. Messen ble i år utvidet med kafételt og salgstelt, i tillegg til salg på fjøsloftet, men dessverre tok stormen knekken på teltene allerede første dagen. Det ble likevel en trivelig helg med masse kjøpelystne besøkende. 

 
Mange fine julestømper og pynteputer kunne kjøpes.

Det var stort utvalg i strikk med tradisjonsmønster.
 
Her har jeg fått alt på plass og det er bare minutter før  fjøsdørene åpnes.

Her er min stand på messen. Jeg har mest bilder, og det er ikke så enkelt å skape en fin utstilling av slike produkter.




Mine rakvedprodukter ble godt mottatt. Her er et av hjertene som ble solgt på julemessa.


8 kommentarer:

Unknown sa...


http://vindsromantik.blogspot.se/

Hej Fina Du
Så mycket mycket fint du har gjort, många vackra tavlor, du är verkligen händig (gör dem i så många olika tekniker) Proffsigt!

Önskar dej en underbar 1;a advent
Kramar Margaretha

Anonym sa...

Her var det mye fint. :)
Kos deg i førjulstia.

Vform sa...

Ååå, så mycket du har hunnit tillverka! Säkert god åtgång på allt det vackra!!
Bordet med stickade vantar var också fint!
God fortsättning! Det blir
kanske fler marknader!
Jag har en nu på fredag och sedan på söndag! Då tar jag jul ;)
KRAMAR!

InGa sa...

Håper salget gikk bra. Du hadde jo såååå mange fine bilder. Det var mye fine votter også, kan jeg se.
Önsker deg en fin adventstid.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Der skulle jeg likt å vært!
Så masse flotte saker, kunne gjort unnå noen julegaver der ser jeg:)

Ønsker deg fine adventsdager videre!

Edny sine puslerier sa...

Utrolig mye fint! Været har vært ruskete og vindfullt i lang tid, og jammen melder ikke storm gjen! Jeg håper jeg kan få studere bildene dine i virkeligheten en dag. De er så nydelige, -og jeg har lyst å legge inn bestilling;) Nyt adventstida;)

Ruths datter sa...

Masse flotte ting du hadde. Faktisk skulle du hatt mere plass slik at alt det fine kom mere til sin rett. Rakvedtingene dine er så flotte synes jeg.
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Janne!
Den messen skulle jeg gjerne vært på! Det bildet man skimter på gulvet, med fuglene på veggen og med øsen, var utrolig hyggelig! Solgte du det?

Takk for hyggelig kommentar til innlegget mitt om rødt på kjøkkenet! Pyntehåndkleet er veldig hyggelig, ja, og første gang jeg har oppe! Hvis jeg kommer over et liknende, kan jeg jo si fra til deg, hvis du vil? Det ligger jo av og til tekstiler og julesaker på loppebloggen min, men ikke noe nå. Skal ta rev i seilene, og prøve å få lagt ut litt til helga!

Ønsker deg en fin adventstid!

Klem Cathrine :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails