Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, november 22

Dataproblemer :(

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å legge ut noen bilder fra julemessa jeg deltok på i helgen, men det lar seg dessverre ikke gjøre.  Det er ikke mer "space" for opplasting av bilder, så jeg må fundere litt på hvordan kapasiteten skal utvides.  Vet ikke når jeg får tid til å finne ut av dette, så inntil videre blir jeg nok borte fra bloggen en stund. 

På gjensyn!

10 kommentarer:

Hantverkarglädje sa...

Jag har precis samma problem som du och jag vet att det går att köpa mera utrymme för en billig peng men jag vet tyvärr inte ännu hur man gör. Hoppas vi snart får det ordnat.

Turid sa...

Æ vente....

Edny sine puslerier sa...

Jeg hadde også det problemet, men etter råd fra flere, kjøpte jeg mer bildeplass. Det gikk veldig greitt, og jeg blir trekt ca 14 kr hver måned. Det kan jeg godta;) Gleder meg til å se bilder fra messen;)

Nette Cecilia sa...

Det är inte svårt att betala det är bara att klicka sig vidare på meddelandet och så kan man betala med Visa ,betalningen går automatiskt varje år den här tiden om man inte säger nej på förhand det kommer ett mail om saken .Kram Nette

Rosehagen sa...

Hei;)
Samme problemet her i dag også!! Til stor frustrasjon for meg!!!! som skulle vise frem kiwi-marmelade;)Jeg har slettet mange lagrede innlegg som ennå ikke er publisert. Men det hjalp ikke. Så det er nok bare å betale;))

Ønsker deg en fin kveld;))
Klem fra Ann-M.

ps. iom at det er mange som sliter kan det være serverproblemer får jeg høre;)) Kanskje vi er tilbake i morgen!

Tovepia sa...

Huff et slit dette..jeg fikk problemer da jeg skiftet pc, noe skjedde..jeg gikk inn i Picasa webalbum og slettet de tyngste bildene..og jeg skrver innlegg i WLW..og nå ser det ikke ut som jeg belaster kontoen..
Lykke til, venter her..:)

Barbros lille atelier sa...

Jeg har kjøpt mer lagringsplass hos Google. Jeg betaler ca 35 kroner i året for oppgraderingen. Hos meg kom det opp en link til kjøp av lagringsplass når jeg prøvde å laste opp bilder, ellers finner du det ved å søke hos Google.
Lykke til!

Orlaug sa...

Uff, so kjedeleg,då....hadde vore veldig kjekt å sjå bilde frå messa.
Men me ventar......

helle sa...

Måske en ekstern harddisk, hvor dine billeder gemmes? Bare en ide, jeg havde samme problem her...

Så surt at skulle rode med ´pc problemer, men god weekend alligevel!

Klem HElle

Vform sa...

Så tråkigt ... hoppas du får det fixat!!
Men jag väntar gärna :O)
Ha en skön helg!
KRAM ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails