Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, september 6

Tøfler i perlestrikk

I bladet "Håndarbeid", som ble utgitt av Familien tidligere i år, fant jeg et fint mønster på tøfler i perlestrikk.  Tøflene er enkle å strikke, og syes sammen når arbeidet er ferdig strikket. Pynten utgjør to knapper på siden av tøflene. Jeg har strikket to par tøfler i samme farge, men med forskjellig "tilbehør".  Oppskriften finnes også på Drops Design sine nettsider.




13 kommentarer:

anneskreative sa...

De var fine,,,,,,,litt anderledes enn alle de tøffeloppskriftene som florerer her i bloggeland. Likte at de var høye på leggen,,,,,

Unknown sa...

Stilig, tror jeg må strikke meg noen slike nå som høsten er her. Klem ;-)

Vform sa...

Åh, så mysiga tofflor till höstkvällarna! :O)
Fin färg!

Ps. Frågade om tavlan därför att just DU har gjort den!! :O)

Tack för alla snälla kommentarer!
KRAM!

Sylke Feldhusen sa...

Så fine tøfler, de sitter veldig godt også, ser det ut som! Ha en fin kveld :)

Klem

Smått og Stort sa...

Wow- så flotte! Sånne har jeg også lyst på!

Ruths datter sa...

Virkelig flotte. reine pynten på fotan dette.God helg til deg.
Klem

Käranån sa...

Fina tossor, jag som inte kan sticka hälarna på yllesockor kanske skulle kunna få ihop ett par såna som du har. Ha en skön helg!

Anonym sa...

Herlige tøfler. :)
Fin kveld til deg.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så fine de var!
Har dilla på tøffler, har heklet flere par til kalde høst og vinterdager.
Synes det er så fint med perlestrikk:)
Håper du har en fin søndag, kos deg masse!

helle sa...

Åh hvor lækre Janne, dem kunne jeg godt bruge om aftenen, nu hvor det bliver lidt småkoldt indendøre. Kombinationen af lyseblå og beige er så fin! Du er dygtig!

Klem Helle

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.se/

Så söta tofflor, du är så duktig att få till det lilla extra för att det ska bli fint.

Kram Maggan

Tovepia sa...

De ble kjempefine!..mer en selskapstøffel!
Tida for disse nå, men venter spent på morgendagens 19 grader!!
Ha ei god ny uke, klem fra mæ;)

Nikoline sa...

Desse var fine og litt utanom dei vanlege tøffelmønstrane ein ser. Og så ser det overkommeleg ut for meg også - som ikkje kan strikka hæl..
God onsdagskveld til deg:0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails