Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, oktober 14

"Angel"

For meg er vanskelig å unngå englemotiver når noe skal lages. Selv om jeg i utgangspunktet ikke har tenkt meg engler i bildene mine, så er de der plutselig likevel. Slik ble det også denne gangen. Jeg fant en trefigurer kjøpt i Panduro for ganske lenge siden, og da denne fikk seg et par vinger og en blondekjole, kunne den kanskje skape assosiasjoner med en engel. Ellers er bildet laget som en slags collage hvor jeg har brukt forskjellige medier, som utklipp fra antikkblader, servietter, acrylmaling og litt til.

Nå skal jeg ut på sykkeltur i finværet. Vet ikke hvor lenge det varer, så her er det best å benytte sjansen når den er der. Riktig god helg!










16 kommentarer:

Tovepia sa...

Nyyydelig!! Kos dæ på tur!

"Romfortrivsel" sa...

Er også veldig glad i engler! Dette ble kjempefint!
En kollega av meg har et stort klistremerke i bilen sin med en herlig engel på som sier (egentlig på tysk, da): "Kjør ikke fortere enn at din skytsengel klarer å henge med". Søtt sagt.
Håper sykkelturen ble fin;)

Barbros lille atelier sa...

Så nydelig! Du er så flink til å sette sammen former og farger, og mixe ulike medier.

cille sa...

Ååå så nyyyydelig! Dette kan du!

Ann Tove sa...

Nydeleg.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Flott!!
Liker også godt engler,hadde en periode da jeg samlet på engler, så det er blitt en del:))
Håper du hadde en flott sykkeltur, en må nytte høve når været er bra.
Flott kveld til deg!

Gry sa...

Kjempesøt, jeg er også glad i engler.
Ha ei flott ny uke! : )

Sylke Feldhusen sa...

Det ble et flott bilde. Fint med bildene og engelen sammen!

Ha en god uke :)

Muffin sa...

Hilser til deg og dine engler! Ha en fin og fortsatt kreativ uke, det er utrolig hva du tryller fram!

Tove E sa...

Heia!
Ja englene kommer når de vil;)Så mye fint du har laget, nydelig.

Ønker deg flotte høstdager.

Bestemor Drillo sa...

Så nydelig det var !
Jeg har sittet og kost meg med bloggen din for det er så lenge siden jeg har vært på besøk!
Du er så kreativ at ei gammel dame blir nesten misunnelig !
Klem fra bestemor!!

Merethe sa...

Så skjønt et bilde dette ble. En vakker engel i blondekjole. Ja man får nyte soldagene som kommer. Her er det snart bare nakne trær å se. Høsten har vært fin med mye sol og godt er det etter den regnfulle sommeren vi har hatt på østlandet. Ønsker deg en flott ny uke som alt er godt igang. Klem Merethe

Unknown sa...

Kjempefint... ;O)
Liker veldig godt engler jeg!

klem

Unknown sa...

Så nydelig og fint arbeid du gjør. Fargene er så harmonisk sammen. Engler skaper bare ro og harmoni. :))

Vform sa...

JÄTTEFINT kort!

... och grattis från mig ;)

helle sa...

Du er en mester i kreative sysler, jeg er en ren novice, men det vigtigste er at vi har det godt med det vi laver, ikke?

Dejlig engel og fin komposition Janne!

Klem fra Helle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails