Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, februar 11

Gjenbruk av eske/nye tøfler

Jeg er litt hekta på gjenbruk for tiden. For et par uker siden kjøpte jeg en liten eske med dufthjerter i. Pappesken som hjertene var oppbevart i var meget solid og fin, og jeg fant ut at den kunne brukes videre med en litt annen image. Den ble derfor kledd med sider fra en gammel bok, og deretter fikk den noen penselstrøk med rosemotiv. Blir nok en knappe-eske dette.....





Slik så esken ut før dekorering.......

Tøfler strikket av Tovepia
Og så må jeg viser fram de fine tøflene jeg har kjøpt av Tovepia. De er nydelige og kjempevarme.
Tusen takk Tove!

19 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Men oj så fin asken blev och tofflorna ser ut att vara så varma och sköna!
Ha en fin dag!

Tussi sa...

Du får det til å høres så enkelt ut! Nydelig eske, og sikkert perfekt for å ha knapper i :)

Ellemeller sa...

Du also! Alt du får til!
Eska blei kjempefin. Tovepia er flink ho òg, tøflene såg deilige ut also:)

Barbros lille atelier sa...

Å, for en koselig eske! Nydelig dekorert, og passer supert til å ha knapper i.

Herlige tøfler du har fått fra Tovepia:-)

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem

Tovepia sa...

Du dekorerer så nydelig! Så flott med kombinasjon av decoupage og dine flotte penselstrøk.

Godt du likte tøflene;)
Ha en fin fredag og klem fra meg;)

Turid sa...

Nydelig eske-trenger ikke gave inni om du gir den bort,gave nok i seg selv.
Har og ei fin eske trukket med bølgepapp, fått inspiasjon av deg til å gjøre noe med den.
Ha en flott dag!

Käranån sa...

Vilken vacker ask du har gjort! Ha en bra Alla Hjärtans Dag.

oline's skattekammer sa...

For en fantasi du har! Hvordan kommer du på det? Dine penselstrøk er bare så vakre! Esken ble bedårende! Ha en fin fredag videre!

Anonym sa...

Hei.Kjempe fin.Nydelig som altid.Kjempe fine tøfler.Likte veldig godt fargen, grå kjempe fint.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil...

Nikoline sa...

Det gjeld om å ikkje kasta noko... kan få brukt det ein vakker dag.. Og nettopp det har du gjort med eit kjempeflott resultat!! Har sjølv helde på med trekking av skoøskjer som eg brukar til ting og tang på arbeidsrommet. Det er vel det næraste eg kjem scrapping...
Ha ei riktig god helg og feir i veg:0)

Ann Tove sa...

God ide, øsja vart lekker. Du er kjempeflink med penselen.
God helg til deg.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Esken ble helt nydelig, Janne, og jeg må si du er kreativ! Ofte får man jo esker som er fine - hvis man bare gjør lit ut av dem - så det skal jeg skrive meg bak øret!

Ha en god helg!

Klem Cathrine :-)

Torilpia sa...

Den esken ble jo kjempesøt :o)
Masse inspirasjon her ..

Ser ut som varme tøfler du har kjøpt deg .. fine også :o)

Ha ei kjempefin helg - klem!!

Smykkas sa...

En slik eske skulle jeg gjerne hatt. Den er virkelig nydelig.

Spreke tøfler du har fått deg. Jeg har lurt på om jeg skal kjøpe meg en hatt hos tovepia. Men kanskje kulden er i ferd med å forsvinne her på vestlandet?

Ha en kjempefin kveld.

Malys krok sa...

Å så flott den esken ble! Spurven her under også! Må nok også si at jeg har vært litt lener ned, og så den fineste skoposen jeg noen gang har sett! du er fantastisk flink!
-Margit-

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Har stor sans for gjennbruk:)
Spesielt når det blir så flott som her!
Jeg har ei stor skoeske jeg tenkte dekorere, men så er det denne tiden som ikke strekker til alt...men til helga kanskje..hihi:)
Ha en flott helg!

Ruths datter sa...

Den eska ble jo veldig fin. Kjekt å ha til småting. Tovede tøfler er deilig i vinterkulden. Fine var de.
Ønsker deg en fin helg

Klarafina sa...

Varme tøfler trenger vi i disse tider. Når de er så pene gjør deet jo ingenting at kulda holder i seg.
Du lager fine esker som alltid!

Tussilago sa...

Den esken hadde jeg ikke trengt å lagre noe som helst i.....den kunne vært bare til pynt ;) nyyyydelig dekor!
Nå nettopp hadde jeg dompaper på fuglebrettet, mine favorittfugler...dine malte fugler er også så flotte....og jeg har lurt på en ting; selger du noe av det du maler...sånn over nettet? ting og tang med fugler...dompaper osv...skal du male mer slikt nå?

fortsatt god helg.
Tussilago

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails