Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, desember 23

Gledelig jul til alle der ute!

Dette bildet laget jeg for noen uker siden (har ikke hatt tid til hobbyarbeide i den siste tiden), og henger nå i vindfanget. Kanskje ikke så mye julefarger, men det var heller ikke meningen. Synes motivene krever litt sartere farger. Og med henvisning til teksten på bildet ønsker jeg alle som har besøkt bloggen min en riktig god jul. Det blir sikkert ikke så mye blogging hos meg i jula, men snart er det nytt år og blanke ark.........

"Gledelig jul alle sammen!"




19 kommentarer:

Tovepia sa...

Høres ut som du får en topp juleaften med mange barn;)
Juleklem fra meg som ønsker deg ei god og trivelig jul!! Kos deg;)

Vform sa...

Skön och Fridfull Jul till Dig och dina nära och kära...
kommer här från "tomtemor" i Finland ;)

Käranån sa...

Jag önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!

Hilde sa...

Så vakkert bilde du har laget! gOD JUL!
Hilde

Anne sa...

Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul! Håper du/dere får en koselig julefeiring! Kjempe fint bilde du har laget:)

Klarafina sa...

Ønsker deg en riktig GOD JUL!

Barbros lille atelier sa...

Kjære Janne!

Ønsker deg en riktig god jul! Kos deg masse og nyt fridagene!

Klem Barbro

Linda sa...

Nydelig bilde!
Flinkis!
Ønsker deg en superfin julefeiring!

Klemmer fra Linda

Berit T sa...

Nydelig!
Ønsker deg og dine en fin og fredfull julehelg og alt godt i det nye året.
Varm klem herfra.

johanne`s rom sa...

Hei, er bare innom for å ønske deg en riktig god jul.

Sigrunn sa...

Ønsker deg en riktig god jul.

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Ønsker deg og dine en deilig og fredfull julefeiring.
Juleklemmer fra Helen

Annelis hantverk sa...

Önskar dig och de dina en
riktigt GOD JUL!

Anonym sa...

Oppdal kaller.Ønsker deg og dine en riktig fin og koselig jul.Klem fra Bodil....10 minus hær...

Gry sa...

Vakkert bilde!
Ønsker deg og dine,
en vakker og
GOD JUL.
♥*Juleklem*♥ Gry : )

yesheimen sa...

Takk for julehilsen. Flott julebilde du har laget, med herlige farger. Ønsker deg og dine en fortsatt strålenede jul.
Klem Ann<3

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Riktig God jul!
Vakkert julebilde du har laget:)
Her ble det hvit jul, selv om det ikke er så mye snø..
Men det er nok at det dekker bakken synes jeg,så slipper en å måke..hihi:)
Fortsatt god julefeiring!

Torilpia sa...

Vakkert :o)

Håper du har hatt en fin julefeiring og jeg ønsker deg og dine et godt nytt år.

Stor klem fra Toril :o)

Mona sa...

Nydelig arbeid som vanlig. Skulle ønske at det kunne arrangeres et kurs i denne teknikken i nærheten her. Jeg er stum av beundring over alt det flotte du lager. Ha en fortsatt fin romjul. Klem Mona

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails