Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, juni 25

Boks i decoupage/acrylmaling

Slike pappbokser, som selges i Panduro, er kjekke å dekorere. De grunnes først med maling i ønsket farge, og deretter er det klart for å boltre seg med bilder og annen stasj. Jeg har her brukt glansbilde, servietter, og utskrift fra internett. I tillegg har jeg brukt pastellfarger og malt litt på frihånd. Litt spraylakk til slutt skaper en mer holdbar boks. Tror kanskje dette blir en knappeboks............



9 kommentarer:

Hanne sa...

Så nostalgisk og fin den ble. Nydelig!
Pludrehanneklem

vform sa...

Du är så skicklig att kombinera decopage och målning! Fint!
Jag har inte provat decopage någon gång, men min syster gör ibland.
Här har vi äntligen sommar nu...till helgen 25-30 grader :o)

Jo, blommorna vid vägkanten heter Lupiner här också!

Ha de så gott i sommarvärmen
hälsar V. i Finland

Turid sa...

Å du er flink - hvor på nettet finner du så herlige motiv?
En deilig sommerdag til deg!

Anonym sa...

Hei.Det var en fin .Du er så flink.Sitter nå på verandaen og nyter finværet.Ha en riktig fin Sommerdag.Bodil

cille sa...

Denne ble nyyydelig da! En morsom og veldig dekorativ teknikk! god sommer ønskes deg!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Noe så vakkert!!
Og gøy å dekorere også,så får du en boks som ingen har maken til:)
Nydelig motiv!
Klem:)

Margrethe sa...

Så flink du er! Riktig så pene bokser :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Så flotte boksar du har laga, og boksar kan ein aldri få for mange av:)
Fine ting du fant på loppemarkedet du også.
Eg er også glad i gamle broderier og anna handarbeid.
Bruker mykje av det i videre arbeid, men mange ting er så nydelege at dei får leve slik dei er ei stund, ivertfall:)
Ha ein fortsatt fin sommar.
Sommarsmil H

Unknown sa...

Nyyydelig boks.... decopage er virkelig flott. Har prøvd det tidligere, men aldri med så flott resultat....

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails