Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, mai 26

Rosemønstret fyrstikkholder

Dette skal også bli gevinst til utlodning på strikkekafeen vi skal arrangere. Her er det brukt decoupageteknikk og frihåndsmaling. Siden jeg er i "rosemodus" for tiden, så måtte det også her få bli med noen roser. Fyrstikkesken fikk ta til takke med noen rosenknopper.

10 kommentarer:

Klarafina sa...

Hei Janne! Jeg mangler begge trærne for å kunne sette opp hengekøya så du ligger et hakk foran meg der!
Du ligger mange hakk foran meg i kreativitet også! Nydelig arbeid.

Unknown sa...

Åh, så fin, særlig med Halldis Moren Vesaas vakre ord på!

Unknown sa...

-he,he, du har nok vært hos oss og handlet, ja:-)

Linda sa...

Har du virkelig dekorert denne...!
Så flink du er!
Dette var en utrloig nydelig fyrstikkeskeholder!

Natti natt fra meg.

Magdalena sa...

så flott!
så flink du er,-

ja dette var et vakkert dikt...

fin dag og klem,
fra magny***

Anonym sa...

Hei den var så fin Domt at jeg ikke var den heldige som vant den Du må ha en god Pinse helg Drar på hytta i morgen Bodil

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så nydelig!
Frihåndsmaling sa du..du er jammen stø på hånda:)
Ha en fin kveld!

vform sa...

Hejsan!
Tack för hälsningen och de fina orden om mina produkter!
Jättefin tändstickshållare du gjort. Du är så duktig!
Den där rhododendronskogen skulle verkligen vara en upplevelse att besöka! Vilka blommor!!
Ha ett skönt veckoslut!
Hälsn. fr Finland

Tussilago sa...

Nydelig!!! Jeg beundrer deg stort for dine ferdigheter og din kreativitet!!
Og inspirasjon kanman jo få i et slikt aboret dere besøkte på søndagsturen! Jeg elsker også å besøke slike hager. Deilig å bare kunne være der...ikke skulle luke eller gjøre noe annet enn bare å nyte!!!!
I natt hadde vi voldsom vind her..og det har kommet snø på de høyeste fjelltoppene igjen. I pinsen er det lovet 3 til 6 grader...pinseria vil jeg tro...men når vi kommer over til juni måned...da kan vi plante ut alle sommerblomster og stauder vi har sådd. Gleder meg!!!

oline's skattekammer sa...

Hei igjen, for en alldeles nydelig fyrstikkholder!! Du er så utrolig flink, kreativ og mangfoldig at jeg blir helt matt! Nydelige ord du har malt på den og! Måtte vi alle være slik! Håper at du får ei fin pinsehelg! Jeg skal jobbe noen timer hver dag, men treffer så mange hyggelige folk, at det går greit!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails