Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, mars 13

"Rosa decoupage"

Denne boksen har jeg laget til storesøstra til Benjamin, som fikk kofferten jeg viste i et tidligere innlegg. Man kan ikke helt glemme de som er blitt storesøsken heller. Amalie, som fikk denne boksen er ei lita jente som elsker prinsesser og alt som er rosa (slik som nesten alle småjenter gjør), derfor ble boksen ganske "sukkesøt" i sitt utseende. Tenkte kanskje den kunne være grei til oppbevaring av hårstrikk og klemmer. Knotten på lokket er fra en forhenværende kjøkkeninnredning. Har ellers brukt decoupage, acrylmaling, pastellfarger og litt blonder.



2 kommentarer:

Gry sa...

Denne ble både søt og romantisk!
Jeg har også hold litt på med decoupage. Har mange forskjellige sevietter. Sender du meg adressen din på mailen min, kan jeg sende deg noen.
min mail: grnordv@online.no
sjekk disse fine armbåndene i lignende teknikk, de ble jeg så fassinet av:http://www.flickr.com/photos/firuzangoker/sets/72157601971837936/
Klem Gry : )

Käranån sa...

Vilken prinsessdröm!!! Den lilla flickan blir säkert glad att få en sån fin present!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails