Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, mars 3

Linposer

Disse posene skal jeg "donere" til husflidslaget vårt. Fikk en forespørsel fra Kjersti om å sy slike poser, og nå er de altså ferdigsydd. De er laget i lin og bomullstoff, mens rosene (utklipp fra servietter) er festet med decoupagelakk for tekstil. "Så om du er innom her Kjersti, så ser du hvordan resultatet ble!"


5 kommentarer:

Orlaug sa...

Å, dei var nydelege!
Har prøvd den decopagen for tekstil, men fekk det ikkje til....
no fekk eg lyst å prøve igjen.
Ha det godt!

Anne sa...

Disse var utrolig fine!

Anonym sa...

Kjempeflotte poser Janne. Dette blir bra. Godt vi har damer som deg i Frei husflidslag ;-)

Nikoline sa...

Så nydelege posar og så delikate fargar!!! Lin og rosa var berre lekkert!!
Ha ein fin kveld :0)

Käranån sa...

Oj, så fina påsar!!! Har aldrig prövar på tygdecopage, fast jag har lack hemma...
Ylle-broderierna är jättefina som du sytt!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails