Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, februar 24

Vintage cliparts

Det finnes så mange vakre, nostalgiske cliparts på nettet. Her er to eksemplarer relatert til søm. Jeg har for tiden vinterferie, og hadde planlagt å ta fram symaskinen i løpet av ferien. Men akkurat nå er jeg i full sving med å male stuen til min mor, så det spørs om det blir tid til sying. Tre malingstrøk tar litt tid, så jeg får nøye meg med å se på disse bildene, og drømme litt om framtidige prosjekter ...........

1 kommentar:

Gry sa...

Takk for koselig kommentar.
Jeg ser på profilen din at du er 49 og skytte....det er jeg og, så da har vi 50 årsdag nesten samtidig...
Så fin blogg du har, jeg legger deg til i blogglista mi vist det er greit...?
Ha en fin vinterferie!
Klem Gry : )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails