Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, februar 14

Kakerlakkene av Jo Nesbø

Jo Nesbø er en flott forfatter, som har utgitt mange spennende bøker. En av dem er Kakerlakkene, som jeg nå har hørt på lydbok. Som tidligere nevnt hører jeg ofte på lydbok når jeg driver med maleprosjekter, baker eller driver med kjedelig husvask.

Som i så mange andre av Nesbø sine bøker, er også her politibetjent Harry Hole, hovedpersonen. Han er en halvalkoholisert potitimann rundt førti, som stadig står i fare for å miste jobben. Dette pga. stort alkoholforbruk og påfølgende fravær fra jobben.
Men når det virkelig gjelder, så er Harry Hole en meget driftig etterforsker for politiets drapsavsnitt. I denne boka er han sendt til Thailand for å oppklare drapet på en nordmann som jobber ved ambassaden. En bok som er verd å lese, som alt annet skrevet av Jo Nesbø ........

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails