Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, januar 20

Award fra Randi

I helga fikk jeg denne flotte utmerkelsen fra Randi i Hverdagsprat. Tusen takk til deg - kjempekoselig. Jeg velger å sende denne videre til alle andre hobbybloggere, som titter innom meg fra tid til annen. Det er så mange kreative folk der ute, og alle fortjener en påskjønnelse for det de gjør. Flott at så mange driver med håndarbeide og andre kreative sysler, noe jeg ikke var klar over før internett kom i stua. Som inspirasjonskilder for hverandre holder vi vår kultur og våre tradisjoner i hevd.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails