Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, desember 9

Julekalender med gammelnisse

Dette er mitt tredje eksemplar av min julekalenderproduksjon. Her har nissen tatt seg i pust i bakken mens han tar seg en blås av snadden. Kanskje noe å tenke på for alle og enhver nå i disse stressende førjulstider.



5 kommentarer:

Orlaug sa...

Verkeleg flotte er desse kalendarane dine.
Du har so koselege motiv, og fint målt er det som vanleg.
Ha ei fin veke vidare!

Nikoline sa...

Åååå,så UTRULEG flott!!!
Og så koseleg motiv.. kor finn du alt dette fine du malar??? Og så har du så kjekke ting som du malar på også. Du er ei stooor inspirasjonskjelde,det er berre sikkert og visst!
Veldig moro å sjå når det er så skikkeleg arbeid (det er så ymse ein ser rundt om...)
Kos deg vidare med nissane dine!

Tove E sa...

Heia!

Kjempe fin kalender med søt nisse på.
Mange fine bilder du har malet siden sist jeg var på nettet. Kjempe bra.
Ønsker deg en fin adventstid.

johanne`s rom sa...

Takk for hyggelig hilsen. Har vært innom deg tidligere også, men du verden så mye fint du har på bloggen. Fint med de lysende kvistene istedetfor adventsstake.For ikke å snakke om hvor flink du er til å svinge penselen. Ønsker deg en fortsatt hyggelig førjulstid. Håper det er greit at jeg legger deg til i blogglista mi.

Maya: sa...

Ojojoj, så utrolig fine julebilder du har! Fremkaller full julestemning (enda jula er ferdig).

Nyttårklem fra Maya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails