Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, desember 3

Julebrød

Så er julebrødene kommet i fryseren. Det er greit å få det unnagjort, for etterhvert som julen nærmer seg blir det travlere og travlere. Jeg baker uten sukat i brødene, for det er det ingen i huset som vil ha, unntatt meg da. Er ikke helt ferdig med småkakene ennå, men håper å bli ferdig i løpet av uken. Kanskje det blir " sju slag" i år også. Jeg kan ihvertfall ikke skylde på at de ikke blir oppspist, for hos oss er alle glad i småkaker.

2 kommentarer:

Orlaug sa...

Å,mmmm...dei brøda ser verkeleg gode ut. No gler meg til helga er overstått med jolehuset, for då skal det lagast til jol i Trollkoneheimen!

Käranån sa...

Så goda dina bröd ser ut!! Jag är ganska lat av mig så vi får se vad jag bakar till jul...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails