Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, desember 23

God jul!


Det er lille julaften og helgefreden har senket seg i stua. Jeg sitter i sofaen og koser meg med "laptop" og julegløgg, og vil nå benytte anledningen til å ønske god jul til alle som er innom bloggen min. Spesielt vil jeg sende en hilsen til min barndomsvenninne Torill, som bor i Stavanger, og som var på førjulsvisitt for et par uker siden. Hun skal feire jul på Statfjord B. Så vil jeg sende en hilsen til Sigrun på Smøla, og ønske henne god bedring, etter en noe uventet "opplevelse" for noen uker siden. "God jul, alle sammen!"

3 kommentarer:

Orlaug sa...

Ei riktig god jul til deg og dine!
Jammen er du snill som bakar brød til småfuglane.

Anonym sa...

God jul og godt nytt år til deg og dine Janne. Vi får brette opp armene igjen etter jul ;-)

Sigrunn sa...

Tusen takk Janne. God jul til deg også.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails