Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, januar 1

2009 - nytt år og nye muligheter

Så er nyttårsaften et tilbakelagt stadium, med masse rusk og rask etter fyrverkeri og fyrstikker langs alle veikanter. Ikke noe vakkert syn. Egentlig er jeg glad denne kvelden er over. For å være helt ærlig liker jeg ikke nyttårsfeiring i det hele tatt. Synes ikke noe om fyrverkeri med smell,brak og kruttrøyk. Forstår godt hunder og katter som helst vil evakuere inn under sofaen. Det kunne også jeg tenke meg, og så komme fram igjen utpå første nyttårsdag. Egentlig blir jeg ganske melankolsk av denne feiringen. Enda et år er gått, og jeg er blitt enda et år eldre. Tiden raser av sted, og det føles som om det blir kortere og kortere tidsrom mellom hvert nytt år. Men når det er sagt er det greit at 1. januar er kommet, og man får starte på ny frisk, med nye planer og nye prosjekter. Nå er alt julstresset over, og man får tid til å gjøre flere lystbetonte ting ( i motsetning til nedvask og innkjøp som man måtte bruke tiden til før jul). Og ikke minst, vi går mot lysere tider ......


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er så enig i alt du skriver! Satt hjemme i går kveld, var ikke ute ved midnatt en gang - og nå er det greit det er ett år til neste gang. Fin dag til deg! Klemmer**

Tove E sa...

Heia!
Godt nyttår!
Jeg er veldig enig med deg. Det er godt at nyåret har kommet;0)
Fine kort du har.
Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails