Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, november 16

Søndagstrim

Endelig en helg uten noe spesielt på programmet. Det er mange uker siden jeg nå har hatt tid til å gå en tur i frisk luft, så i dag formiddag benyttet jeg anledningen. Været var ikke det aller beste (og det har det ikke vært på minst en måned), men det er bare å kle seg godt, så blir det en fin tur likevel. Masse fine korngule farger rundt omkring nå. Jeg synes dette er så flotte farger, selv om landskapet ellers er ganske trist denne årstiden.


På Plantasjen kjøpte jeg i høst en del hagespeil som ble plassert i trærene i hagen. Synes det er koselig med litt stasj på denne tiden også. Men hagen er ikke trivelig akkurat nå. Mange uker med vind og regn har satt sine spor, så det blir vel nødvendig med et lite skippertak ........

1 kommentar:

Stjernebarna sa...

tit tit:-) har lagt dæ til i blogg lista mi no:-)

Randi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails