Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, november 14

Salgsmesse arrangert av Frei husflidslag

Forrige helg arrangerte vi husflidsmesse. Dette innebærer masse jobbing både i forkant og i løpet av selve messehelga. Så å gå på jobb påfølgende mandagsmorgen er ganske tøft. Men det er koselig å være med på messe, og salget gikk veldig bra for min del.
Har fått oppfordring om å legge ut bilder fra messa, så her kommer ihvertfall ett. Det var litt vanskelig med veggplass, så vi måtte bruke provisoriske lettvegger, noe som ikke er så veldig lekkert.................

1 kommentar:

Orlaug sa...

Hei! so kjekt å få bilde frå standen din på messa, sjølv om det ikkje er so lett å sjå detaljar.
Tusen takk.
Eg skal på ny messe i morgon, gledar meg...
God helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails