Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, november 26

Julekalender med gladnisse

Når jeg maler julekalendere blir nisser som regel hovedmotivet. Personlig liker jeg engler bedre enn nisser, men engler passer ikke så godt som motiv på julekalendere. Dessuten er vel disse kalenderene beregnet på barn (stort sett), og da må vel motivet være litt mer fengende. Jeg kunne jo ha laget en adventskalender med engelmotiv til meg selv, men da er jeg ganske sikker på at jeg selv også ville jobben med å skaffe adventsgaver og pakke dem inn. Lite spennende. Denne solgte jeg forresten på julemesse.


6 kommentarer:

Orlaug sa...

Aldeles superfin adventskalendar!
Det var riktig ein gladnisse...
Du er kjempeflink å måle...

Jorunn sa...

Så herlig nissekalender! En riktig sprelsk nisse også ser jeg ;0)

Nikoline sa...

Kjempeflott!!!
I full fart... har ein utfordring til deg..
Håpar du tek den "på strak arm"

Nikoline sa...

Er berre innom for å ynskja deg ei fin adventshelg!

Käranån sa...

Men vilken härlig tomte!!!

Mari sa...

denne var rett og slett kjempe fin alså...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails