Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, november 13

"Fyrstikkesker"

Disse eskene kjøpte jeg i Panduro i fjor (tror jeg). Jeg kjøper ofte treprodukter til å male på, men så får jeg ikke tid til å dekorere dem riktig med en gang. Da blir de gjerne oppbevart på en eller annen lur plass, og så blir de glemt. Ting dukker ofte opp igjen når jeg leter etter noe annet. Dette skjedde også med disse.
Fant ut at de kunne brukes til å oppbevare fyrstikkesker. Bildene ble litt dårlige.....



1 kommentar:

Sølvis blog sa...

De ble kjempefine. Du maler så flott!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails