Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, november 30

Engler atter en gang ...........

Egentlig har jeg lovet meg selv å ikke ha sjokolade i skapet. Men det blir vanskelig å stå imot når det er engler på papiret utenpå sjokoladen. Så lettlurt er jeg altså. På samme butikk var det også nydelige pakkelapper med englemotiv. De måtte også få bli med hjem. Så det ble ikke bare strikkegarn, slik som planen var ..........................

2 kommentarer:

Nikoline sa...

Ja kven kan vel motstå slike fristelsar...
"Adventstaken" var superfin, alltid noko som fristar..
Så kjekt at du tok utfordringa, det var flott skrive og no veit me endå litt meir om den koselege bloggevenninna vår Janne.
Kos deg i kveld!

Magdalena sa...

så koselig,~ alt dette har eg også i hus,- nille har masse de!
stor klem til deg~~~¨

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails