Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, november 30

Det ble ingen ny adventstake ........



Da jeg tok fram den 25 år gamle trehvite elektriske adventstaken før helga, syntes jeg den så utrolig gammeldags ut. Det var kanskje på tide med noe nytt, eller kanskje den skulle få et par strøk hvitmaling. Men tiden var egentlig litt for knapp for noe moderniseringsprosjekt. Så jeg tok en tur til byen for å sjekke markedet for slike ting. På Plantasjen falt jeg pladask for en bunt dekorasjonsgreiner med små lys. Så istedet for lysestake, ble det lys i glassvase. Adventstaken skal jeg heller fornye til neste år.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails