Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, oktober 26

Skilt av skifterstein

I fjor var jeg ikke med på noen messer, men drev på med et eller annet hobbyprosjekt hele tiden likevel. I og med at jeg skal være med på messe om 14 dager, må jeg sjekke hva jeg egentlig har produsert siden sist. I dag fant jeg tre skifersteinskilt oppe på loftet. De hadde jeg helt glemt.
Egentlig er stein et godt materiale å male på, så kanskje jeg skal satse litt mer på dette materialet (om øynene fortsatt virker). Har en nabo som har tilbudt meg stein .............


6 kommentarer:

Orlaug sa...

Åå, dei skilta er nydelege.....
so kjekt å finne litt frå før..
eg skal òg på messe om 14 dagar, so eg bør drive ganske iherdig.

lavendel mio sa...

For noen nydelige bilder.Har masse slike stein inne i garasjen ,men å male på di kan jeg bare glemme,for det kan jeg ikke. Tenkte å bruke dem i hagen.Kanskje du skal få dem å male på di, mot god betaling hi hi... Kjenne meg igjen med dette linsestyret,har hatt det i mange herrens år,du venner deg fort til dette. Ha en fin kveld.

Nikoline sa...

ÅÅÅåå så fint!!!!
KJEMPEFINT! Og så moro å finna noko som er ferdig.. Eg veit ikkje kor det vert med messe i år,har ikkje meldt meg på noko endå. Har også mala masse på skifer,både velkommenskilt og klokker.Driv faktisk på med skifer akkurat no,men det er bestilling.
Ha ei flott maleveke!

Käranån sa...

Så mycket fint du har målat, IGEN! Du har en utmärkelse på min blogg.

Anonym sa...

Du er så flink og male Skulle ønske jeg var så flink

Anonym sa...

Her var det jammen mye flott ! flink du er til å male !

Ha en fin helg !

mvh Mona (maledillamamma.blogspot.com)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails