Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, oktober 14

Award fra Nikoline


Jeg har fått en kjempeflott påskjønnelse fra Nikoline på landet. Tusen takk til deg, det er veldig koselig å bli satt pris på.

Jeg vil gjerne sende denne videre til Kjersti, som er kjekk å henvende seg til når en har bruk for fine gratulasjonskort.

I tillegg vil jeg sende denne til Tove, som dessverre har tatt bloggpause for en tid framover. Men jeg vil på denne måten fortelle at hun har gitt meg masse inspirasjon både når det gjelder maling og andre prosjekter. Håper du kommer tilbake igjen, Tove! Kommer fortsatt til å titte innom bloggen din for å se på dine tidligere prosjekter.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails