Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, september 11

Utfordring

Utfordringen fikk jeg fra Nikoline tidligere i uka. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan.

What are the 3 things you purchased?
Pyntekål til utepottene, strikkegarn og deep edge lerret.



What are the last 3 songs you downloaded?
Det er så lenge siden jeg har lastet ned musikk, at dette kan jeg ikke lenger huske. Men etter å ha sett filmen Mamma Mia har jeg ihvertfall begynt å spille ABBA igjen.

What are the 3 best places you have visited?
Tanger i Afrika, Hamburg i Tyskland og gamlebyen Nessebar i Bulgaria.
Bildet er fra Tanger.



What are your 3 favorite movies?
Mamma Mia er en klar favoritt. Mitt Afrika og The Piano er også filmer etter min smak.



What are 3 things you can`t live without?
Det må være familien min, maling/håndarbeidsprosjekter og turer i naturen.

What would be your 3 wishes?
Jeg håper at guttene mine fullfører sine utdannelser, og får seg jobber de vil trives med, at vi får orden på resten av hagen neste år (den trenger oppgradering), og sist men ikke minst håper jeg at vi alle får være friske.

What are 3 things you haven`t done yet?
Jeg har ikke vært i Louvre og sett Mona Lisa, jeg har ikke vært i Krakow, og jeg har ennå ikke sett midnattsolen.

What are 3 celebrities you want to hang out with most?
Robbie Williams, Bruce Springsteen og Per Spook.



Name 3 things that freak you out?
Hoggorm, trange heiser, og turbulente flyreiser.

What are your favorite dishes?
Baccalao, "blainnaball", og lammelår med masse hvitløk. De to første rettene er typiske for Nordmøre.

Name 3 things you are good at?
Finne kreative løsninger, bake, ha struktur og orden i "heimen".

What are 3 things you currently coverting?
Oppfatter dette som et spørsmål om ønsker. Da vil jeg nevne at jeg bestandig har ønsket meg et stabbur. Jeg vet at dette ikke passer inn i et boligfelt fra 80-tallet, men jeg betrakter alltid alle stabbur jeg ser på min vei med stor interesse. Ellers kan jeg ikke komme på noe spesielt.


1 kommentar:

Nikoline sa...

Hei. Koseleg å lesa utfordringa du fekk. No veit eg litt meir om Janne i Fagerlia... blant anna at ho er veldig bereist :0))
Ha ei fin helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails