Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, september 14

Røde farger

Det er så mange flotte rødfarger i skogen akkurat nå. Måtte bare knipse noen av dem ......




Dette er et dikt jeg bruker av og til sammen
med malemotiver. Kom til å tenke på dette
i dag mens jeg gikk og ruslet i skogen.

Jeg vil male dagen rød
se den siste rose blø
Jeg vil plukke kantareller
løvetann og revebjeller
leve i det nå som gjelder
Jeg vil male dagen rød


1 kommentar:

Nikoline sa...

Nydelege bilder! Veit akkurat korleis den "malefølelsen" er når det dukkar opp slike motiv som det der!!
Ha ei fin veke!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails