Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, august 7

Kappahlveske dekorert med servietter fra Europris


Denne veska kjøpte jeg på salg for noen uker siden. Romslig og god veske, men kanskje litt kjedelig. Så jeg dro fram serviettesken min og fikk "decoupagert" litt englepynt. Malte en liten blonde med tekstilmaling rundt kantene, slik at det ble en slags avslutning.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heia!

Kjempe fin veske du laget.
Det er ikke så mye som skal til,
før ting blir forandret til det bedre. Morsomt.

Klem

Jorunn sa...

Vesken din ble knallfin!! Nå har du noe som ingen andre har :0) Koselig blogg du har :0)

Unknown sa...

Hei, så koselig blogg du har, med masse kreative produkter. Jeg "fant" deg via Sigrunn Pusleriet, som for øvrig er min tremenning og venn. Hit kommer jeg tilbake!
Klem fra Smøla.

Janne i Fagerlia sa...

Tusen takk for at dere besøker bloggen min. Det er utrolig koselig å få tilbakemeldinger fra dere der ute.
God helg alle sammen!

Janne

Anonym sa...

Denne veska ble bare heelt nydelig, Janne!! :) Har sett på mange av bildene her på bloggen din fra dine mange prosjekter (ble tipsa av marit ;)) Og du verden så utrolig flink du er med hendene dine!! Collagen av sønnen din var også helt rå!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails