Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, august 1

Award fra Livet i farger


Jeg har mottatt en award fra Livet i farger.
Tusen takk Tove, det var skikkelig koselig å få en slik påskjønnelse.

Jeg vil da sende denne videre til disse 7 damene, som jeg ofte besøker i vår bloggverden.
My clean card blog
Fargerike
Syersken
Pusleriet
Britt-Unnis sider
Tygodamm
Wenches hobbyside

Reglene er som følger:
1. The winner can put the logo on her/his blog.
2. Link to the person you received your award from.
3. Nominate at last 7 others blogs.
4. Put links to those blogs on yours .
5. Leave a message on the blog of the people you have nominated.

1 kommentar:

Syersken sa...

Så koselig at du liker å besøke bloggen min,det er alltid fint å høre at andre liker det jeg lager. Tusen takk for awarden, den setter jeg stor pris på.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails