Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, august 10

Islending endelig ferdig


Nå er jeg endelig ferdig med islendingen som jeg startet på i vår. Det var egentlig på tide, for eieren skal ha den med seg når har reiser til Telemark for å starte på skole om noen dager. Men først skal den innvies på gåsejakt i natt. "Ho mor" er spent på om det blir gåsemiddag en av de første dagene ...............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia!

Kjempe fin genser:0)

Jorunn sa...

Så flink du er! Skikkelig fin genser som han kommer til å ha i mange år fremover :0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails