Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, august 10

Dagstur til Innerdalen


Vi har mange flotte steder her på Nordmøre. Det ene er Innerdalen, som ligger i Sunndal kommune. Da været viste seg å være bra da vi stod opp i morges, bestemte vi oss for å ta en dagstur til Innerdalen. Vi kjører da først en time med bil, for så å gå en times tid i ganske bratt terreng. Her er Innerdalshytta hvor vi kjøpte vafler med tilhørende Sunndalsgrøt. Hytta blir drevet av turistforeningen.

Inne i hytta var disse fine ordene skrevet på en stor planke i spisesalen:

Eg veit en dal der elva syng og sullar,
og djupe vatnet drøymer under fjell.
Der vinden stilt i bjørkelier hullar
Å her er godt å roe seg mot kvell

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails