Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, august 30

Blir dette bra nok?



Joakim som har reist til Telemark for å gå på skole, ønsker noe å henge på veggen på studenthybelen. I og med at han spiller gitar, ønsket han en collage med tema gitar/musikk. Utgangspunktet er her et bilde av ham selv, og så har jeg tilføyd litt her og der i tillegg. Har brukt decoupage, frihåndsmaling og oljepasteller i bildet. Håper at dette blir godkjent.

1 kommentar:

Tove E sa...

Heia!
Jeg synes det ble tøft, håper han liker det også, arti med sort/hvit.

Ha en fin uke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails