Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, juli 17

Shopping


Det ble ikke kjøpt særlig mye stasj og klær på ferieturen, men fikk derimot med meg en del håndarbeide fra Bulgaria. I Nessebar satt damene og solgte sine håndarbeider mens de ivrig strikket eller heklet på neste produkt. Prisene var det heller ikke noe å si på. Så i 35 graders varme kjøpte jeg to par tykke strikkede labber. Man glemmer ikke at vinteren vil komme, selv om svetten sildrer nedover ryggen. I tillegg ble det også med hjem en søt heklet duk, som jeg betalte 40 kroner for.

1 kommentar:

Unknown sa...

Well well well......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails