Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, juli 6

Opplevelsesrik jentetur til Selje


I går kom jeg hjem etter en 3-dagers jentetur til Selje i Nordfjord. Hovedmålet med turen var klosterøya Selja, hvor St. Sunniva (opprinnelig irsk kongsdatter), "strandet" etter å ha rømt fra norske vikinger i Irland på 900-tallet. Synes faktisk landskapet der ute minte om irsk natur. Sunniva er norges eneste kvinnelige helgen. En stor opplevelse både når det gjelder natur og kultur. Her er mine blide reisevenninner foreviget på vei ut til øya.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails