Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

mandag, juli 7

Kjøpt i Doktorgården


Jeg har fra tid til annen vært innom nettsidene til Doktorgården i Selje. Nå har jeg faktisk vært fysisk innom butikken. Dette er en butikk som selger antikviteter og interiørsaker. Samtidig leies det ut rom i øvre etasje av huset. Hvert enkelt rom har sin egen farge og sitt spesielle interiør. Her kan en selv velge ut i fra humør og sinnstemning. Rommene gikk i rosa, rødt, grønt og blått. I tillegg fantes en liten kafe som lå i en glassveranda. Kunne selvfølgelig ikke gå herifra uten å få med meg "suvenierer" hjem. Det religiøse bildet skal henge over et gammelt skap vi har arvet, knaggene skal få plass på kjøkkenet, og trepottene skal få plass på stua. Men dem skal jeg male brune før de taes i bruk. www.doktorgaarden-selje.no

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails