Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, juli 6

Kildevann fra Selja


Ute på klosterøya, like ved foten av "Sunnivahola", finnes en vannkilde. Det sies at man ved å drikke tre slurker av dette vannet, kan ønske seg tre ting. Dette måtte vi selvfølgelig gjennomføre, så vi lå alle på kne og drakk kildevann, i håp om at våre innerste ønsker skulle gå i oppfyllelse. Jeg fikk også lurt med meg hjem litt av de edle dråpene. Så nå har jeg laget en egen flaske for å oppbevare vannet i. Den lille plakaten av Sunniva ble kjøpt ved Atelier Amdam.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails