Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, juli 30

Ferdig, eller ikke ferdig?


Det er alltid vanskelig å avslutte et maleprosjekt. Er jeg ferdig, eller er jeg ikke ferdig? Dette er et spørsmål som dukker opp hver gang. Men som regel er det da best å avslutte, for om man forsetter er det ofte slik at ting kan bli "overdekorert". Så dette mixmedia-bildet forblir sikkert slik som dette.............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia!
Jeg kjenner meg godt igjen, det er en kunst å slutte i tide. Bildet ser nydeligt ut synes jeg. Stå på videre.
Ha en fin fredag.

klem

Janne i Fagerlia sa...

Tusen takk for det. Å male på lerret er ganske nytt for meg, så det går vel bedre etterhvert. Artig er det uansett. Du har virkelig funnet deg selv på dette området, ser det ut til. Koselig å se prosjektene dine.

Janne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails