Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

onsdag, juni 4

Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Livet i farger

Utfordring.
De som blir utfordret svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du den videre til 6 andre personer og fører opp navnene. Så går du til bloggene og legger igjen kommentar om at de er blitt utfordret og ber dem lese din blogg. La personen som har utfordret deg få vite når du har lagt inn svar.

1) Hva gjorde du for ti år siden? For ti år siden jobbet jeg i en offshorebedrift, og hadde ansvar for lønn og fakturering. Mine to gutter var seks og elleve år gamle, og minstemann begynte på skolen. Livet var travelt, og jeg fikk sjelden og aldri tid til hobbyvirksomhet. Litt strikking av og til, men ellers svært lite kreativt. Vi dro ofte på tur med campingvogna (for da var det ennå greit for barna å bli med mor og far på tur).

2) Hva er 5 ting på å- gjøre- lista mi i dag? Jeg skal på jobb, vanne uteblomstene, kose meg med symaskina på verandaen, bake brød, og ta en trimtur.

3) Snacks jeg liker: Popcorn, Bounty-sjokolade, pistasjnøtter, punchpralinere og dronningmandler.

4) Ting jeg ville gjøre dersom jeg var millionær (eller billionær): Da ville jeg ha kjøpt meg et stort gammelt stabbur, som jeg skulle ha bare for meg selv, hvor jeg skulle drive hobbyvirksomhet. I tillegg skulle jeg ha kjøpt et relativt stort hus til Frei husflidslag, slik at laget kunne ha sluppet å leie lokaler. Her kunne vi hatt vevstue, atelier, lappeteknikkrom osv. Jeg skulle også har reist mer, blant annet til steder som Krakow, Kroatia, Island, Færøyene, Svalbard og mange andre steder.

5) Steder jeg har bodd: Kristiansund og Frei

6) Disse folka vil jeg vite mer om: Lappeguri, Linemor, Tussilago, Timotei, Mitt fargerike, Fingerbølla,

1 kommentar:

lappeguri sa...

Hva jeg gjorde for ti år siden? He he.. Tror jeg jobbet i Norsk sengetøylager i Molde. streva med unger og hadde dårlig samvitighet for at jeg ikke strakk til overalt:-)
Fem ting jeg skal gjøre i dag? Gå på jobb, skal til legen, vaske klær,annet husarbeid og sy på et babyteppeprosjekt.
Snacks jeg liker: hehe.. er nesten altetende,, men er svak for sjokolade.
Ting jeg har villet gjort om jeg var millionær? Vel, nå tror jeg ikkeat penger gir lykke, men da tror jeg at jeg ville prøvd å gjøre
hobbyen til levebrød:-) skaperevnen er viktig for meg:-)
Jeg har bare bodd i Molde og litt i Fræna..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails