Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, juni 1

Quiltegården


Her vil jeg skryte av en kjempeflott butikk i Dronningens gate i Trondheim. For oss som kommer fra Kristiansund, og som ikke har noen Quiltebutikk i det hele tatt, var dette som å komme til godteributikken. Det bugnet av stoffer i alle farger, bøker, mønster, ferdigsydde modeller og masse, masse annet utstyr og tilbehør. Jeg var på jakt etter et brunt stoff som skulle brukes til en veske jeg har tenkt å sy. Her var det mye å velge i, men fant til slutt et som ville matche de andre stoffene jeg skulle bruke i vesken. Det er ikke enkelt når utvalget blir for stort heller. I tillegg endte jeg opp med et veskemønster, og en oppbevaringseske for sysaker. Så i dag har jeg startet med å sy veska, selv om det er søndag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails