Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, juni 1

Noen bilder fra Quiltegården


Bildet viser Siw (til høyre), som er driver Quiltegården, og Ingunn som lider valgets kvaler i forhold til hva hun skal velge å kjøpe med seg hjem. Det er slettes ikke enkelt når man har lyst på alt (Ingunn er ivrig på stitching). Siw er en utrolig hyggelig dame å handle hos, og jeg anbefaler gjerne en tur til hennes butikk i Trondheim. Jeg kjente ikke til denne butikken fra før, men Ingunn (som jeg reiste til trønderhovedstaden sammen med) og Siw er gamle kjente, og Ingunn mente det var et "must" å stikke innom butikken. Det blir helt sikkert flere besøk. De øvrige bildene viser butikkens rikholdige utvalg og trivelige innredning. Siw har også nettbutikk,
www.quiltegaarden.com

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails