Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, mai 31

Shoppingtur i Trondheim


I helga har jeg vært på shoppingtur i Trondheim sammen med Ingunn. Med avspasering fra jobb, og booket hotellrom i Trondheim sentrum, startet vi hjemmefra tidlig fredag morgen. Det var viktig å få med seg mest mulig i løpet av den tiden vi hadde til rådighet. Vi har ikke så mye å skryte av når det gjelder hobbybutikker i Kristiansund, så nå skulle vi virkelig boltre oss. Trondheim er jo en ganske stor by, så for oss var jo dette rene "himmelriket". Ingunn er "ekstrønder", og det var jo kjempekjekt for meg å være sammen med en som visste hvor alle slike butikker befant seg. Om vi hadde brukt skritteller, tror jeg nok den hadde kommet opp i ganske mange tusen skritt i løpet av de to dagene vi var i trønderhovedstaden. Nesten alle måltider ble inntatt ute i det fri, på en eller annen fortaus/uterestaurant. Det er ikke hverdagskost med så varme dager i mai måned her på nordvestlandet. Helt topp! Det eneste som ikke var helt topp, var den etter hvert så slunkne lommeboka. Her er et bilde fra torvet i Trondheim, sent fredag kveld, tatt fra vinduet på hotellrommet mitt.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails